CLIËNT

We participeren in initiatieven (Zorg met elkaar) en werken binnen de langdurige zorg met ‘koplopers’ om aan te sluiten bij het netwerk van de client. 

We zijn meer zichtbaar in de zorg en behandeling bij cliënten thuis.

Het zorgcommunicatiesysteem en randvoorwaardelijke techniek wordt op meerdere Attent-locaties vernieuwd en klaargemaakt voor de toekomst.

We zetten slimme, digitale hulpmiddelen in voor passende zorg thuis (Virtuele Thuiszorg).

MEDEWERKER

We kunnen slimmer plannen en zijn ‘Attent op jouw uren’.

We werken vanuit het perspectief aantoonbaar bekwaam o.a. door een nieuwe leeromgeving en functiehuis.

We werken met Office 365 en zetten stappen op het gebied van digitaal samenwerken. 

We stimuleren ondernemend leiderschap door instrumenten op het gebied van sturen op inkomsten, uitgaven en formatie beschikbaar te stellen.

We bieden diverse soorten leerroutes aan voor leren om bekwaam te worden en te blijven. 

ORGANISATIE

We hebben onze huisstijl aangepast als opmaat naar een nieuw Attent merkconcept en herpositionering in de markt. 

We hebben veel geïnvesteerd (tijd, geld, relaties) in bestaande en nieuwbouw huisvestingsvraagstukken.  

We hebben stappen gezet in efficiënte en effectieve processen (bv door digitalisering van processen) en minder bureaucratie.

We zetten methodisch werken, wetenschap en onderzoek in voor passende, veilige zorg. In 2024 waren er 32 praktijkonderzoeken en 3 publicaties en is het Kennisfestival georganiseerd.

De eerste stappen zijn gezet op het gebied van duurzaamheid door ondertekening Green Deal 3.0. 

EXTERNe relaties

We nemen deel aan bestaande en nieuwe regionale netwerken, waaronder transmurale samenwerkingen; zoals Coördinatiepunt Verblijf en Samen in de wijkzorg. 

We zijn een regionale expert (REC GP+ status) op het gebied van complexe zorg. We delen daarover onze kennis binnen samenwerkingen, netweken, regionaal en/of landelijk. 

We werken in de regio samen (sectoraal en sectoroverstijgend) aan de maatschappelijke opgave.